Om du inte vet vilka marknadsföringsinsatser som går bra och vilka som går dåligt! Kontakta oss på Eurovator!

Lider du av titelsjukan?

2010-04-05 | Andreas Myrin-Wallenberg | Kommunikation Marknadsföring Presentation | Etiketter: , , , , , | 1 kommentar

Denna sjukdom är väl spridd, och har funnits i många år. Tydliga symptom på sjukdomen är att allt på visitkortet översätts till engelska även fast man bara har svenska kunder. Det finns alltför många som skriver CEO, Managing director, Sales manager och alldeles för få som skriver vad de löser åt kunden (kundnytta) under namnet.

Om du hjälper kunder att mäta deras marknadsinsatser, varför inte skriva det istället för titel.

Andreas Myrin-Wallenberg
Hjälper dig att mäta dina marknadsinsatser

Om du vill imponera på ytliga bekantskaper på middagsbjudningar så kan du göra ett eget visitkort för det, men skilj alltid på kundernas behov och ditt ego.

Författare Andreas Myrin-Wallenberg

Jag har hela mitt liv älskat försäljning och marknadsföring. Utmaningen att varje dag överträffa både mina kollegors och kundernas förväntningar. Att använda mina erfarenheter, kunskaper och min entusiasm för att göra mitt bästa.
Jag har en stark tro på att du som människa måste vara ödmjuk och inte tro att du är fullärd inom något område. Har du ödmjukhet och en vilja att förbättra dig kommer du att utvecklas och skön energi kommer att uppstå med människor du delar färdigheter och erfarenheter med.